Druk gadżetów na zamówienie czy własna drukarka UV – na co się zdecydować?

Druk UV to jedna z najnowocześniejszych i najbardziej zaawansowanych metod wykorzystywanych w druku cyfrowym. Innowacyjna technika pozwala na nadrukowanie motywu na różnych powierzchniach płaskich. Do najpopularniejszych należy obecnie drewno, plexi, szkło, PCV, fornir oraz płyty meblowe, a w tym drzwi i panele podłogowe. Oprócz tego, drukarka UV poradzi sobie z elastycznymi materiałami, jak folie, papier czy banery reklamowe.

Dzięki temu, że drukarka UV tak łatwo dostosowuje się do powierzchni, zastosowanie tego typu druku jest niezwykle szerokie. Poza branżą meblarską, o czym już wspomniano, niezwykle dużą popularnością cieszy się wykorzystanie druku UV w branży reklamowej. Poza ulotkami i szyldami, zainteresowanie przedsiębiorców przyciągają personalizowane gadżety promocyjne.

Kiedy warto zdecydować się na zakup drukarki UV?

Utrzymanie dobrych relacji ze swoimi klientami i dotarcie do nowych wiąże się z potrzebą przemyślenia dobrej strategii. Wielu właścicieli firm decyduje się na sprzedaż gadżetów lub na promocyjne podarunki. Poza biznesmenami, na gadżety decydują się również klienci prywatni, którzy chcą uwiecznić ważne dla siebie wydarzenie np. poprzez personalizowane długopisy czy kubki.

Biorąc pod uwagę to, jak popularna to praktyka, warto rozważyć zakup drukarki UV, by świadczyć takie usługi w swojej okolicy. Jeśli jesteście Państwo właścicielami drukarni, warto wziąć pod uwagę zakup drukarki UV ze względu na to, że jakość druku, jaki oferuje, jest znacznie wyższa niż w przypadku klasycznych drukarek atramentowych. Klienci z pewnością docenią tę różnicę jakości. 

Jeśli, z kolei, jesteście Państwo przedsiębiorcami planującymi jednorazowe zamówienie gadżetów, lepiej zwrócić się do profesjonalnej drukarni, która posiada drukarkę UV, zamiast kupować urządzenie.